Nog maar 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Vught, Nederland van Lieke Son - WaarBenJij.nu Nog maar 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Vught, Nederland van Lieke Son - WaarBenJij.nu

Nog maar 1 nachtje slapen

Door: Lieke van Son

Blijf op de hoogte en volg Lieke

25 April 2017 | Nederland, Vught

Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het avontuur beginnen! De voorbereidingen zijn getroffen: de stage in het weeshuis is rond, het visum staat in mijn paspoort, de inentingen zitten in mijn lichaam, het vliegticket ligt uitgeprint klaar op de koffer, een local komt ons ophalen van het vliegveld, het internationaal rijbewijs zit in mijn portemonnee, de ov vergoeding zal worden overgestort op mijn rekening, het inschrijven op mobility online is gebeurd, de rupiah zit al in mijn reistas, ladingen deet zijn ingeslagen en mijn bureau staat vol met afscheidskaartjes. Jaja ik ben wel ready to go!
We hebben al 150 pagina's uitgeprint met Engelse woorden en plaatjes ect. We weten niet goed wat we gaan aantreffen in het weeshuis dus kunnen maar beter in Nederland al voorbereid zijn. Ik kan uren praten of hoe spannend ik het vind en hoe benieuwd ik ben naar hoe het is, maar voor nu hou ik het hierbij. Niet teveel nadenken en gaan met die banaan!
Het enige waar ik een beetje tegen op zie s dat mijn hand in het gips zit omdat ik bandenletsel en een botbreukje heb opgelopen met volleybal. Maar het is niet anders en ik ga er niet dit avontuur voor afslaan.
Morgen vlieg ik om 16:45 naar Bali, ik zal om 16:10 aankomen. Dan hebben we het weekend om een beetje te settelen en maandag zullen we voor het eerst naar het weeshuis gaan.
Let the journey begin! Houdoe!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lieke

Actief sinds 11 April 2017
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 5828

Voorgaande reizen:

26 April 2017 - 02 Augustus 2017

BALI

Landen bezocht: